sobota, 16 maja 2015

Dinozatorland

15 maja grupa „Pszczółek” wraz z panią Dyrektor i opiekunami udała się na całodniową wycieczkę do Parku Dinozaurów w Zatorze. Na przedszkolaków czekało tam mnóstwo atrakcji. Na początku odwiedziliśmy Park Ruchomych Dinozaurów, gdzie mieliśmy okazję zobaczyć gady, które poruszały się i wydawały dźwięki. Pani przewodnik prezentowała nam dawne życie dinozaurów. Niespodzianką dla dzieci był sikający, płaczący i wykluwający się dinozaur. Przy końcu ścieżki odwiedziliśmy Muzeum Szkieletów i Skamieniałości, w którym zobaczyliśmy szkielety dinozaurów. Ogromną atrakcją dla przedszkolaków były karuzele – dzieci miały okazję jechać mini pociągiem, skakać na trampolinie, zjeżdżać na ogromnych zjeżdżalniach.  Po krótkim odpoczynku specjalna kolejka „Wesoły pociąg” zawiozła nas do restauracji na pyszny obiad. Z pełnymi brzuszkami udaliśmy się do Parku Bajek, gdzie na zaczarowanych ścieżkach spotkaliśmy wszystkie nam znane postacie z bajek. Zwiedziliśmy także dom do góry nogami, gdzie meble były zawieszone na suficie. Dzieci mogłyby cały dzień bawić się w lunaparku, ale czas było wracać do domu. Cieszymy się, że nasze maluszki były tak dzielne. Zobaczcie, jak się bawiliśmy: